OKUL SERVİS İHALESİ- TAŞIMACIYI TESPİT KOMİSYONU DUYURUSU

2022-2023 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI

OKULUMUZ ÖĞRENCİLERİNDEN SERVİS KULLANACAKLAR İÇİN

-TAŞIMACIYI TESPİT KOMİSYONU İHALE DUYURUSU-

18.08.2022 557

 

T.C.

KARESİ KAYMAKAMLIĞI

Fatih Ortaokulu Müdürlüğü 


2022-2023 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI

OKULUMUZ ÖĞRENCİLERİNDEN SERVİS KULLANACAKLAR İÇİN

-TAŞIMACIYI TESPİT KOMİSYONU İHALE DUYURUSU- 

 

a) 25.10.2017 tarih ve 30221 Resmi Gazetede yayımlanan Okul Servis Araçları Yönetmeliği.

b) 30.05.2018 tarih ve 20/10581842 sayılı Meb "Okul Servis Araçlarının Çalıştırılmasına İlişkin Usul Ve Esaslar" yazısı.

 

    Okulumuz öğrencilerinden okul servisi kullanacakların ikamet adreslerinden okula taşınmasıyla ilgili hizmet alımı

a) Okul servis araçları yönetmeliği,

b) Okul servis araçlarının çalıştırılmasına ilişkin usul ve esaslar doğrultusunda yapılacaktır.

 

Okulun adresi

Toygar Mah. 23052 Sok. Fatih İlköğretim Sitesi, Fatih Ortaokulu, No:6/2 KARESİ/BALIKESİR

Telefon ve fax Numarası

Tel: 02662270238   Fax: 02662270444

Elektronik posta adresi

755927@meb.k12.tr

İhale dokümanının görüleceği web adresi

https://blkfatihortaokulu.meb.k12.tr/

İşin niteliği ve türü

-2022-2023 eğitim-öğretim yılı boyunca Fatih Ortaokulu öğrencilerinden servis kullanacak öğrencilerin, ikamet adreslerinden alınarak okul derse başlama saatinden 15 dakika önce okula bırakma ve okul ders bitiminden en geç 15 dakika içinde okuldan alınarak ikamet adreslerine taşıma işi.

-Ayrıntılı bilgiye, Fatih Ortaokulu- Okul Servis Araçları Çalıştırması Tip Şartnamesinden ulaşılabilir.

-Tip şartname Fatih Ortaokulu Müdürlüğü'nden temin edilecektir.

İşin yapılacağı yer

Öğrencilerin ikamet ettikleri yer ile Fatih Ortaokulu arası.

İşin süresi

İşin Başlama Tarihi: 12.09.2022, İşin Bitiş Tarihi: 16.06.2023

Servis ve Rehber Personel Sayısı

3 Servis Aracı ve 3 Rehber Personel

İhalenin tarihi ve saati

25.08.2022-Saat:11.00

İhale evraklarının son teslim tarihi ve saati

24.08.2022-Saat:17.00


İhale Evraklarının/Dosyasının Temin Edilmesi:

      Mesai saatleri içerisinde Fatih Ortaokulu Taşımacıyı Tespit Komisyonu'ndan ücretsiz olarak temin edilebilecektir.

Evrakların Komisyona Teslimi:

a) İstekliler, servis taşıma için istenen evrakları, kapalı zarf içinde 24.08.2022 Çarşamba Günü Saat:17.00'a kadar Fatih Ortaokulu'ndaki komisyona tutanakla teslim etmelidir.

b)Taşımacıyı tespit komisyonuna verilen evraklar, herhangi bir nedenle geri alınamaz.

c)Usulüne uygun olmayan veya eksik beyanlı müracaatlar, değerlendirmeye alınmayacaktır. Belgelerin fotokopilerinin sunulması durumunda, belgelerin fotokopileri noter tasdikli olacaktır. Noter tasdikli olmayan fotokopilerin sunulması durumunda, belgenin aslı, hangi idareden/daireden alındıysa o idarenin yetkilisi tarafından "Aslı Gibidir" şeklinde imza-mühür edilmelidir.  Belirtilen niteliklere sahip olmayan belge fotokopileri işleme alınmayacaktır.

Okul Servis Araçları Taşıma İşine Katılabilme Şartları ve İstenilen Belgeler:

1)Tebligat için adres beyanı, İkametgâh belgesi, irtibat telefon numarası varsa faks numarası ve elektronik posta adresi, nüfus cüzdanının fotokopisi,

2)Gerçek kişi olması halinde servis çalıştırılması işinin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret ve/veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

3)Tüzel kişi olması halinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,

4)Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde, gerçek kişiler adına; tüzel kişilikler de üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna dair belgeler,

5)Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu,

6)Tahdit ve/veya tahsis uygulanan araç plaka belgeleri, taşıma yapılacak araçların Okul Servis Yönetmeliği'nde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri,

7)Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir NACE kodlu faaliyet belgesi,

8)Taşımacıya, şoförlere, rehber personellere ait adli sicil kaydı,

9)Taşımacının, şoförlerin ve rehber personellerin nüfus cüzdanlarının fotokopisi,

10)Taşımacının, şoförlerin ehliyet, SRC, psikoteknik belgesi,

11)Şoförler ile rehber personellerin sertifika ve kurs bitirme belgelerinin fotokopileri,

12)Vekâleten katılıyor ise noter tasdikli vekâletname ve imza sirküsü.

13)Taşıma işine isteklinin (Gerçek veya Tüzel Kişilik) servis taşıma işindeki hizmet süresini gösterir belge.

 

Sözleşme İmzalanırken Taşımacıdan İstenilecek Belgeler: 

1)Eğitim-öğretim yılında çalıştıracakları rehber personel ile şoförlerin sabıka kayıt belgeleri, Şoförlerin nüfus cüzdan fotokopisi (22 yaşını doldurmuş ve 61 yaşından gün almamış olması kaydıyla)

2)Balıkesir Büyükşehir Belediyesi'nden alınan özel izin belgesi-güzergâh izin belgesi (Özel izin belgesi işi üstlenen taşımacı tarafından sözleşme imzalandıktan sonra ibraz edilecektir.)

3)Sürücü belgesi (E sınıfı en az 5 ve B sınıfı en az 7 yıllık olmalı) D sınıfı sürücü belgesi için en az 5(Beş)yıllık, D1 sınıfı sürücü belgesi için en az 7(Yedi) yıllık sürücü belgesi,

4)Her yıl okul servis şoförlüğüne uygun olduğuna dair aile hekiminden veya ilgili sağlık sunucusundan alacağı okul servis şoförlüğü yapabileceğine ilişkin sağlık raporu,

5)Rehber personelin, okul servis rehber personeli olmaya uygun olduğuna dair aile hekimliğinden veya ilgili sağlık sunucusundan aldığı rapor ve rehber personelin sigorta yapıldığına dair belgeler, rehber personelin ad-soyad, T.C.Kimlik no, GSM no ve adres bilgileri,

6)Şoförlerin yetkili sağlık kuruluşlardan aldığı psikoteknik raporu,

7)Şoför ve rehber personelin ilgili İl/İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünce düzenlenen eğitim sonunda almış oldukları sertifika ve Halk Eğitim Merkezi kurs belgesi,

8)Taşıma yapacakları araçların, 13/10/1983 tarihli ve 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanununun öngördüğü karayolları motorlu araçlar zorunlu mali sorumluluk sigortası poliçeleri,

 9)Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu (Taşıtlar 15 yaşından büyük olmayacaktır), araçların sigorta belgeleri, ferdi kaza poliçeleri,

10)Meslek odası belgesi, vergi levhası, oda sicil kayıt belgesi,

11)Şoförlerin, rehber personellerin Covid-19 aşı kartları,

 

                                                                                Taşımacıyı Tespit Komisyonu

 

       Ali Fatih KARTAL                                                             Zehra DALKILIÇ                               Mustafa Kemal VAROL

         Okul Müdürü                                                          Okul Aile Birliği Başkanı                                 Öğretmen

      Komisyon Başkanı

 

              

              Mürvet Başak CANBOLAT                                                                                   Ramazan DOĞAN

                                Veli                                                                                                                 Veli



FATİH ORTAOKULU TAŞIMACIYI TESPİT KOMİSYONU -

OKUL SERVİS ARAÇLARI ÇALIŞTIRMASI TİP ŞARTNAMESİNE ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ...

 

 

 

 

 


 

 

 

İLETİŞİM

Adres:
TOYGAR MAH. 23052 SK. FATİH İLKÖĞRETİM OKULU SİTESİ FATİH ORTAOKULU BLOK NO: 6/2 KARESİ / BALIKESİR


Telefon
(266) 227 0238


e-Posta Göndermek İçin Tıklayın